Dissar

Dags att dissa lite.
Har haft fiber egentligen hela tiden sen jag flyttade till Karlstad 1999, av ett eller annat slag.
Största delen av tiden har jag varit kund hos bredbandsbolaget.
När F skaffade lyan här på ön i mars detta år, erbjöd bbb ej fiber här ute.
Alternativen var ADSL av något slag eller Comhem, det blev det senare.
Ångrar det idag, tror inte det beror värst mycket på mig.
Comhem har varit allt annat än stabilt, generellt sett så känns det som att uppkopplingen ”dippar” minst en gång och dagen.
Titt som tätt funkar inte telefon tjänsten heller som de erbjuder, något som man har noll kontroll över och således beror på comhem.
1 mars 2009, går bidningstiden ut, gissa vem som säger upp det då, även om man tvingas lära sig ett nytt 7 siffrigt telefonnummer, så må det så vara.

Orsaken till min diss idag, är det sätt de sköter sin support på.

  • otrevliga
  • ohjälpsamma
  • icke tillmötesgående
  • lyssnar ej på kunds klagomål
  • Listan kan fortsätta, men det får räcka såhär för denna gång

Kan även konstatera att jag och allt vad data heter ej är vänner just nu.
Servern jag köpte och startade upp, startar ej längre.
Min kompetens tog slut någon gång igår, överlämnar det hela till utbildad personal eller vad de nu är på wermlandsdata.

Lämna ett svar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.